miercuri, 30 mai 2007

Comunicarea la uşa cortului

A fost descoperită aspirina din comunicare, adică tactica ce funcţionează la orice: cortul şi caravana! Te doare capul? Ia o aspirină! Nu ai imagine buna? Pune un cort! Vrei să informezi? Pleacă într-o caravană!

Acum, nu vrem să fim foarte răutăcioşi faţă de colegii de la Olimpiadele Comunicării ce au găsit adecvate aceste tactici, dar am fi curioşi ce ar indica rezultatele unui studiu privind eficienţa acestor tactici şi contextele în care pot fi utilizate cel mai eficient. Că noi am cam văzut că oamenii vin la un cort cu speranţa că se dă ceva şi pleacă înjurând dacă nu se dă, că spaţiul pietonal este ocupat în mod supărător de aceste corturi, că graba mare împiedică orice încercare de a transmite un mesaj (la 12 la Unirii, încercând să sari dintr-un autobuz în metrou, te încurci de aţele ce fixează un cort!) şi că se mai face o asociere cu comercianţii ce vând ilegal mărunţişuri. Plus, entuziasmul şi eficienţa celor ce stau la cort sunt atât de greu de menţinut şi supravegheat...

Dar poate ne înşelăm! Am fi curioşi ce rezultate au avut campaniile ce au utilizat această tactică!

Nerăbdători să aflăm rezultatele,
Echipa inst.com

luni, 28 mai 2007

Finala la Olimpiadele Comunicarii

Tineti-ne pumnii stransi!

In mai putin de o ora plec de acasa spre Olimpiade! Suntem pregatiti! Suntem buni! Aseara ne-am intalnit sa stabilim cum prezentam si sa repetam. Personal, treaba cu repetatul mi se intampla rar. Merg mereu blind, stiind ca orice ar fi, ma descurc. Dar, ce face echipa: te disciplineaza! Asa ca am spus Sa traiti! si am repetat prezentarea....

Caldura infernala ne-a terminat. Aveam chef de orice, numai de lucru nu! Ne-a luat cam o ora jumatate sa ne apucam de treaba. Dar si cand am inceput, a mers smooth.

Cum a fost azi noapte? Mi-a fost foame :(!! eu nu am mancare niciodata acasa si ieri nu prea am avut timp. Si ma gandeam numai la postul lui Marius Balaci cu I hate public speaking. De fapt, si acum, numai asta imi rasuna in minte. Aia nu a fost strategie de incurajare. Ci ne-a facut constienti ca ar trebui sa ne temem. Ei bine NU! E doar o melodie aiurea de care nu mai scap! Nothing more!

Aseara, la ora 12, ma straduiam cu Sabina sa punem in doua pagini tot ce trebuie juriul sa stie despre campania noastra. Greu.... dar am reusit!

Cat despre prezentare, parerea noastra este ca prezentarea este "curata". Campania are logica, urmareste un fir logic, argumenteaza si foloseste la maximum resursele comunicationale si logistice ale institutiei. Pun pariu nu numai ca il vom convinge pe client, dar vom creste brandul!

Ei, dar gata cu vorba! La treaba! Uscat par, imbracat, luat CD-uri cu prezentarea si la metrou (am convenit sa evitam orice mijloc de transport pe a carui acuratete asupra incadrarii in timp nu putem conta).

Succes noua!