miercuri, 30 mai 2007

Comunicarea la uşa cortului

A fost descoperită aspirina din comunicare, adică tactica ce funcţionează la orice: cortul şi caravana! Te doare capul? Ia o aspirină! Nu ai imagine buna? Pune un cort! Vrei să informezi? Pleacă într-o caravană!

Acum, nu vrem să fim foarte răutăcioşi faţă de colegii de la Olimpiadele Comunicării ce au găsit adecvate aceste tactici, dar am fi curioşi ce ar indica rezultatele unui studiu privind eficienţa acestor tactici şi contextele în care pot fi utilizate cel mai eficient. Că noi am cam văzut că oamenii vin la un cort cu speranţa că se dă ceva şi pleacă înjurând dacă nu se dă, că spaţiul pietonal este ocupat în mod supărător de aceste corturi, că graba mare împiedică orice încercare de a transmite un mesaj (la 12 la Unirii, încercând să sari dintr-un autobuz în metrou, te încurci de aţele ce fixează un cort!) şi că se mai face o asociere cu comercianţii ce vând ilegal mărunţişuri. Plus, entuziasmul şi eficienţa celor ce stau la cort sunt atât de greu de menţinut şi supravegheat...

Dar poate ne înşelăm! Am fi curioşi ce rezultate au avut campaniile ce au utilizat această tactică!

Nerăbdători să aflăm rezultatele,
Echipa inst.com

Niciun comentariu: